Spis Treści
|
---|
WPROWADZENIE |
1. Cel badania |
2. Dobór próby |
3. Metody badań |
I. ZDROWIE I ZADOWOLENIE Z ŻYCIA |
1. SAMOOCENA ZDROWIA I WYGLĄDU |
2. ZADOWOLENIE Z ŻYCIA |
3. ZDROWIE PSYCHOFIZYCZNE |
3.1. Samopoczucie i odczuwanie stresu |
3.2. Dolegliwości subiektywne |
3.3. Typ zachowania A |
4. CHOROBY PRZEWLEKŁE I URAZY |
4.1.Choroby przewlekłe |
4.2. Urazy |
II. ZACHOWANIA ZDROWOTNE |
1. AKTYWNOŚĆ RUCHOWA I ZAJĘCIA SEDENTERYJNE W CZASIE WOLNYM |
2. REGULARNOŚĆ POSIŁKÓW I ODCHUDZANIE SIĘ |
3. ZACHOWANIA RYZYKOWNE |
3.1. Palenie tytoniu |
3.2. Picie napojów alkoholowych |
3.3. Używanie innych substancji psychoaktywnych |
3.4. Zachowania seksualne |
3.5. Noszenie broni i przemoc międzyrównieśnicza |
III. WSPARCIE SPOŁECZNE |
1. WSPARCIE UCZNIÓW ZE STRONY NAUCZYCIELI |
2. WSPARCIE UCZNIÓW ZE STRONY INNYCH UCZNIÓW W KLASIE |
3. WSPARCIE ZWIĄZANE ZE SZKOŁĄ ZE STRONY RODZICÓW |
4. STWIERDZENIA ZE SKALI WSPARCIA SPOŁĘCZNEGO O. DALGARDA „OSLO 3-ITEM SOCIAL SUPPORT SCALE” |
IV. ŚRODOWISKO SPOŁECZNE |
1. RODZINA |
1.1. Charakterystyka społeczna rodzin |
1.2. Status ekonomiczny |
2. RELACJE MŁODZIEŻY Z RODZICAMI I RODZEŃSTWEM |
3. RÓWIEŚNICY |
3.1. Posiadanie przyjaciół i przebywanie z nimi |
3.2. Przynależność młodzieży do paczki |
4. SZKOŁA |
4.1. Satysfakcja ze szkoły |
4.2. Osiągnięcia szkole |
4.3. Uczestnictwo uczniów w życiu szkoły i autonomia |
4.4. Obciążenie pracą szkolną |
4.5. Wagary |