Spis Treści |
---|
Wprowadzenie Rozdział 1. „Nie tylko marzenia” albo kilka słów na temat podróżowania Rozdział 2. „Bilans otwarcia” albo od potencjału do produktu turystycznego Rozdział 3. „Całość z wielu części” albo elementy produktu turystycznego Rozdział 4. „Każdy widzi inaczej” albo wymiary produktu turystycznego Rozdział 5. „Produkty mają własne życie” albo cykle rozwoju produktów turystycznych Rozdział 6. „Nie tylko pieniądze” albo za co płacimy Rozdział 7. „Nie sprzedawaj kota w worku” albo promocja produktu turystycznego Rozdział 8. „Na siódmym piętrze bez windy” albo gdzie sprzedawać produkty Rozdział 9. „Fachowiec to podstawa” albo kilka słów o personelu Rozdział 10. „Informacja cenniejsza niż złoto” albo badania marketingowe Rozdział 11. „Złota kura czy trudne dziecko” albo strategia produktu turystycznego Rozdział 12. „Co dalej panie Rockefeller?” albo świetlana przyszłość Zakończenie Załączniki |