Spis Treści

Wprowadzenie

Rozdział 1. „Nie tylko marzenia” albo kilka słów na temat podróżowania
Rozdział 2. „Bilans otwarcia” albo od potencjału do produktu turystycznego
Rozdział 3. „Całość z wielu części” albo elementy produktu turystycznego
Rozdział 4. „Każdy widzi inaczej” albo wymiary produktu turystycznego
Rozdział 5. „Produkty mają własne życie” albo cykle rozwoju produktów turystycznych
Rozdział 6. „Nie tylko pieniądze” albo za co płacimy
Rozdział 7. „Nie sprzedawaj kota w worku” albo promocja produktu turystycznego
Rozdział 8. „Na siódmym piętrze bez windy” albo gdzie sprzedawać produkty
Rozdział 9. „Fachowiec to podstawa” albo kilka słów o personelu
Rozdział 10. „Informacja cenniejsza niż złoto” albo badania marketingowe
Rozdział 11. „Złota kura czy trudne dziecko” albo strategia produktu turystycznego
Rozdział 12. „Co dalej panie Rockefeller?” albo świetlana przyszłość

Zakończenie
Załączniki