Spis Treści |
---|
Wprowadzenie I. Zdobywanie rynków w turystyce -Koncentracja kapitałów i wspólnoty gospodarcze -Badanie i ustalenie segmentów oraz typów rynku turystycznego -Tworzenie techniczno-organizacyjnych układów informacyjnych wspomagających kierowanie turystyką -Samodzielność regionalna turystyki II. Dziedziny strategii rynkowych -Stosowanie metod heurystycznych -Strategia produkcji, świadczenia usług oraz udostępniania dóbr wolnych i naturalnych -Kanały rynkowe w turystyce -Strategia dystrybucji i aktywnej sprzedaży -Promocja sprzedaży w turystyce -Strategia cen w turystyce III.Parametry i instrumenty w turystyce (diagnoza stanu) -Parametry i instrumenty w systemie marketingowym -Menedżering i marketing w symbiozie na rynkach turystycznych -Organizacja funkcji marketingowych w przedsiębiorstwie -Planowanie działań marketingowych -Niektóre parametry finansowe w turystyce IV.Instrumenty zbytu i aktywnej sprzedaży -Planowanie promocji i zbytu -Konkurencja hoteli i biur podróży -Negocjacje i umowy -Reklama -Oferty, innowacje, katalogi -Akwizycja -Zdobywanie przychylności opinii publicznej . -Znaki handlowe -Targi i giełdy turystyczne -Jakość i obsługa klientów -Praca i płaca w turystyce -Polska turystyka na drodze do nowej Europy Niektóre definicje i określenia Bibliografia |